Sunday, November 13, 2011

Facebook

many people says that this thing is addictive and not good for your brain or other thing but for me it is AWESOME.this is where i meet my friend..macam hidup aku lah masuk dalam tuh.dalam facebook hidup aku lebih menarik dan awesome.but in reality membosankan..but seronoklah dapat meet new friends and other stuff that you cannot do in the reality world..my life is mostly virtual..i'm a teenager people...mestilah hidup sekarang through facebook,twitter and lain2..kalau dah tue2 berfacebook apo golar ehh tuh..HAHA

hah nie lagi satu nak habak nie...my tread mark adalah perkataan "HAHA"...kalau sedih pon cakap HAHA...kalau gembira of course lah HAHA kan...HAHA...see there is it again..that me..HANI HAHA..kalau dalam facebook confirm lah semua comment saya akan berakahir dengan "HAHA"...kalau tak percaya cube lah check..itulah saya..unexpected...but sometime out of control..HAHAHAHA..sebab unexpected lah saya dapat hater,lover,friends dan banyak lagi..this word is maybe is my personality...
THE END OF THIS POST

No comments:

Post a Comment