Monday, November 14, 2011

Malaysia

Our country....
Tanah tumpahnya darahku,setia memberi tempat untuk aku berlindung..ok jangan nak jiwang sangat lah kan..kite relax jer..Malaysia kini sudah maju dan membangun selepas kemerdekaan..kini nefars kita setsnding dengan negara-negara luar yang pesat membangun seperti A.S..ramai pelancong datang ke negara kita untuk menikmati keindahan flora dan fauna negara kita..(kenapa tiba tiba idea mencurah nie....masa exam bukan main susah lagi nak keluarkan bende2 ni)

BTW sekarang kan nak cuti sekolah...mungkin ada rakan2 kita yang sudah berplaning untuk bercuti pada cuti panjang nie...ada yang sudah merancangnya dari akhir cuti pertengahan tahun lagi...yang penting semestinya tempat yang ingin dituju itu di dalam malaysia..Malaysia Truly Asia lah katakan..hehehe...sorry lah saya baru lepas tengok iklan pasal tourism malaysia...so banyak lah bende yang sda dalam kepala nie yang ingin diluahkan...

Melaka dan Penang kini telah menjadi negeri yang bersejarah....banyak tempat bersejarah yang kita boleh lawati di Melaka dan Penang....antaranya ialah A.Famosa,....hurmmm...tuh jer yang saya tahu kot..lyang lain lupe lah apa namanya....Hahahaha...bu the time i end this blog i will be sleeping in a hotel....TEHEE

Sorry lah blog saya kekurangan gambar walaupon yang menulisnya adalah photographer....kalau kesempatan saya akan selitkan sedikit gambar diantara post saya..sorry lah bro kalau aku punyer ayat nie jiwang giler macam bahasa baku kan....bak kata Pelakon Paling Populak 2010,jiwang macam awie dalam sembilu...Hahahaha

THE END OF THIS POST

No comments:

Post a Comment